2013. június 8., szombat

Várható fennakadások


A szokásos egyetemista gondok (értsétek: vizsgaidőszak) miatt lehetnek a további 2 hétben fennakadások a kiadásaink terén. Általában nem szoktam személyes hangvételre fogni az ilyesmit, de az esetemben (Ricz), most hatványozottan kérem a megértésetek, valamint a segítségetek. A megértés okát menten leírom, a segítség meg csak annyi lenne, hogy a következő részek kiadását illető kérdésekre feleljetek helyettem is egy jó szándékú, "majd, ahogy jut rá időm"-mel.


És akkor lássuk a személyes töltetet, hogy más egyetemista, leendő záróvizsgázó vagy leendő utolsó éves vésse eszébe azt, ahogy jártam és majdnem jártam.


Körülbelül tegnap délig abban a hiszemben éltem, hogy a záróvizsgámat már csak télen fogom tudni letenni az államvizsgámmal együtt, mivel eléggé összetorlódtak a dolgok az utóbbi napokban. Szerdán volt egy vizsga - amiből becsülettel vállaltam az egyest, mint jegyet -, csütörtökön még egy vizsga, amitől pedig az abszolutóriumom függött. Szerencsére átmentem, kisebb elélvezéssel (nem viccelek, a páni félelemre az egyesnél jobb érdemjegy tényleg ilyen szinten hatott!) párosult a tudat - úgy, hogy ezt a tárgyat immáron dékáni engedéllyel vehettem fel harmadjára, kilencedik vizsga nekifutásra (a részletekbe ne menjünk bele, az e körüli mizéria február közepén és végén zajlott, pár nappal az előtt, hogy Lengyelországba mentem volna gyakorlatra, ellenben érdemes megjegyezni, hogy az ELTE BTK HKR-e kiköti a kétszeri bukást és négyszeri sikertelen vizsgát, mint a kicsapás alapfeltételét, ami hogyhogy nem, a néhai ETR valamiért nem érzékelte). Na de mindegy, itt volt a péntek délelőtt, amit a "darálóban", azaz a Tanulmányi Hivatalban tölthettem: abszolutórium kikérése, nyelvvizsgapapír bemutatása, könyvtári igazolások a tartozások nem létéről, valamint a még meglévő indexem leadása. Nem sokkal dél előtt (a nyitvatartás lejártakor) jutottam be, szóval piszok mákos voltam.

Ezek csak az elmúlt két nap eseményei voltak, most viszont jön a java. Kedden záróvizsga, amire fokozottan kell tanulni, illetve 19-én (szerdán) államvizsga, azaz van 3 napom tanulni, valamint további 7 nap, amikor a tételeimmel kell foglalkoznom. Plusz ugyanazon a napon a szakdolgozat megvédése is.

Annyit tudok nektek ígérni, amennyit úgy érzem be is tudok tartani. Ez jelen esetben annyi lesz, hogy amennyiben jut időm valamire, akkor természetesen szorítok neki keretet, de csodákat senki se várjon. Amit tudok megteszek a továbbiakban is, 

5 megjegyzés:

  1. Sok sikert és kösz az infót!

    Én a tegnapi nappal lezártam az évégi vizsgáimat, tegnap (péntek) volt az utolsó, matek kis érettségi ami majd négy jegyet fog érni (jelenleg 4,58-al osztály első vagyok), ha ez 4-es lesz akkor 4-es leszek, ha 5-ös akkor meg 5-ös, de én bízok abban hogy meg van több mint a 90%. :D

    VálaszTörlés
  2. Gambatte!
    Múlt héten kaptam meg az öt záróvizsga tételemet, a mai napig csak 2-t dolgoztam ki, a maradék három tiszta káosz. egy hét van még, én 17-én záróvizsgázok, meg szakdoga-védek, de még a szakdoga prezentációt is fel kéne javítanom...
    I feel your pain, bro!
    Gambatte neeeee!!!

    VálaszTörlés
  3. Sok sikert, szurkolok, Kapitány :) Bár véleményem szerint ha van is kereted fordítói volumenű munkára, abban is pihenj inkább, bőven rádfér, aki meg türelmetlen, az... tudod, hol maradjon ^^

    *ölel*

    VálaszTörlés